Menedék

Írások, bátorítások, történetek.

MIKOR MÉG NEM TUDTAM SEMMIT RÓLA

„Fogadd el, hogy Isten teremtménye vagy, adj hálát érte, hogy így teremtett. Köszönd meg és bízzál benne, hogy átfog formálni a neki tetsző emberré.” (Tim Lahaye)

Valami rosszat kell tenned, hogy felismerd mi is hiba... Valami súlyosat, hogy igazán hálás tudj lenni a megmentő kezekért... Mert a sok szabálynak leegyszerűsített határok világosítanak fel arról, hogy okkal történt mindaz, amit a világ mítosznak tart.

 Az én életem példázza a hibák sokaságát. Gyermekként tudomást sem vettem a körülöttem lévő világról, nem tudtam felmérni igazán azt, miért születtem éppen abba a családba, ahová.

Sokszor arra gondolok, bárcsak maradtam volna ebben a tudatlanságban. Hétévesen jöttem rá arra, hogy milyen nehéz körülmények között élek. Sokat sírtam azért, mennyire gyűlölöm a szüleimet, hogy nem tudnak nekem s a testvéreimnek biztosítani jó körülményt. Gyűlöltem az alkoholt, ami elvette édesapám eszét, azt a szagot is gyűlöltem, amit kiárasztott az a szoba, ahol aludt, és gyűlöltem a szavát, ami nem mondta nekem: szeretlek, írisz! Nagyon hiányzott ez nekem.

17690130_1432545253435946_1722076540_n.jpg

Évek múltán ugyancsak egy szembesítésem volt az élettől. Ekkor már a tizenéves világomat éltem, mint minden más fiatal, én is kerestem a helyem a nagyok között. Az érvényesülést, az elfogadást, amit nem tudtam magamba szívni az otthonból. Ekkor halvány reményt édesanyám nyújtott. Mindig küszködött, próbálta eltakarni a rosszat jóval, megmutatta mi az érték, amiért élnem kell. Miatta mondhatom azt, hogy a rossz között is sok jó megbújt. Tizenhárom évesen én lettem a lelkitársa. Mindent nekem mondott el. Sokszor én voltam az, aki a testvéreim felett is álltam, mint nevelő. Ez az, ami kiütött teljesen. Ez később már sajnos nagyon nagy teher volt számomra. Mindezek mellett folyamatosan részt vettem a helyi gyülekezet istentiszteletén. Kislánykoromban kerültem oda, amikor még szüleim alkalomadtán oda eljártak. Őszinte bevallásom szerint a társaság vonzott legjobban, az az összetartás és szeretet, amit képviseltek, és mindezt egységbe tudták leadni felém, külön-külön valahogy elhalványult, nem volt erőteljes, csak egyben, csomagszerűen kaptam tőlünk a segítséget. Jó érzés volt, egyben reményt keltő, hogy nem egy kis semmiség vagyok ebben a világban. Egy idő után innen is elszéledtem. Makacsságom révén nem elégedtem a meg "Leggel" , a legjobb öleléssel, a legjobb nevetéssel... Nekem kellett valami más. A más a szó szerinti sötétség volt... Következett a metal és a punk zene iránti vonzalmam. Ebben a zenei műfajban kerestem önmagam, ám nem volt befogadó, a társaság, ami e körül mozgott. Kitaszított és hülyének nézett, mert nem voltam elég erős a haragvásban és a bűnözésben. Ez a (nevezzük) behódolási időszakom két évig elhúzódott.

Közben folyamatosan tartotta velem a kapcsolatot a másik (gyülekezeti) társaság is, és egy napon levél érkezett a címemre, egy meghívó levél, "Amiképpen mi is..." nevezetű táborba. Vonakodtam, hogy elmenjek-e. Nem értettem, hogy miért akarnak látni azok után, hogy két évig tudomást sem vettem róluk. Hosszabb gondolkodás után, válaszként egy "Szívesen elmegyek"-et küldtem...

 

Folytatása következik!

A bejegyzés trackback címe:

https://menedekhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr8413602819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Menedék

Írások, bátorítások, történetek. Mindezek központjában az a személy Aki teljesen átformálta az életünket: Isten. Megtapasztaltuk, hogy valóságos. Nem csak hallja, ha imádkozunk hozzá, hanem válaszol is rá. Tapasztald meg te is azt, hogy Isten valóságos! Fedezz fel egy új életet!

Címkék

2017 (1) Ábrahám (1) All Lives Matter (1) álom (1) álommeló (1) amikorIstenhallgat (3) az óriások elbuknak (1) a hatalom gyűrűje (1) A kék hajtól Krisztusig (1) A király közöttünk van (1) barát (1) bátorítás (11) bizalom (3) Black Lives Matter (1) bűn (1) Chris Pratt (1) coming out (1) covid-19 (1) csend (1) csónak a vízen (1) Daenerys Targaryen (2) dragons (1) elengedés (1) Elevation Worship (2) elfogadás (1) elvégeztetett (1) emlékezés (1) eső (1) Eszter (1) Fedetlen arccal (1) fenntartó erő (1) film (1) főnix (1) Fordulópont (1) Four Season (1) Frodo (1) from ashes we will rise (1) Game of Thrones (2) görög filozófia (1) gravitáció (1) gyász (1) gyermeki bizalom (1) gyülekezet (1) gyülekezeti helyzet (1) Gyűrűk Ura (1) halál (1) hatalom (1) ha nem is látom hiszek (1) híresség (1) hit (9) hitetlenség (1) hit szemüvege (1) hosszabb út (1) hozzáállás (2) hűség (1) időzítés (1) iga (1) igazság (3) ígéret (1) Immanuel (1) indulj (1) intertestamentális (2) Istentől kapott hatalom (1) Isten üzenetei és bátorításai a sorozatok és filmek világán keresztül (2) Jaycee (1) Jézus (6) Jézus kérdései (6) Jézus Krisztus (3) Jézus Krisztus bizonyítéka (1) kegyelem (3) képmutatás (1) kereszt (1) kereszthalál (1) kerülő (1) keskeny út (1) készen állsz (1) kezdetek (1) Krisztus (1) látni (1) látomás (2) látom ha hiszem (1) légy okos (1) Lépj ki a kerítés mögül! (1) logos (1) magic (1) megéri várni (2) megismerés (1) megtérés (5) Megtérés új élet (1) Megtérés új élet 2 (1) megváltás (1) mélyvíz (1) Menedék (1) Mother of Dragons (2) nagypéntek (2) nehézségek (1) némaság (1) őszintén (1) puszta (3) queen (1) radikális (1) radikális kereszténység (1) rasszizmus (1) remén (1) remény (2) reménység (5) Rend Collective (1) Samu (1) sárkányok (1) something more (1) sorozat (1) szabadság (1) szabályrendszer (1) szél (1) személyes üzenet (3) szemüveg (1) Szent Szellem (1) szenvedés (1) szeretet (1) szolgálat (1) tanítás (9) tanítás.. (1) törvény (1) tűz (1) új (1) új kezdet (1) üzenet (5) vagyok (1) vallás (2) vallás és hit (2) valóság (1) vándorlás (1) várakozás (6) veled az Úr (2) vigasztalás (1) Világítótoronynak lenni kiváltság! (1) viselkedés (1) víz (1) völgy (1) zsákutca (1) the Queen I chose (1) ἐγώ εἰμί (1) Címkefelhő

Linkek

süti beállítások módosítása