Menedék

Írások, bátorítások, történetek.

EGY FECSKE NEM CSINÁL NYARAT?
Hogy is indult a Menedék?

Egy jó ideje volt bennem egy vágy, hogy csináljak olyan valamit, amin keresztül a fiatalok találkozni tudnak Jézussal. Egy olyan helyet, alkalmat, ahol megláthatják, hogy kereszténynek lenni nem unalmas dolog. Szerettem volna az elveszetteket Krisztus szeretetéhez vezetni, és bemutatni, hogy az az Isten, akivel nekem személyes kapcsolatom van egy szerető Isten, gondoskodó atya, odaadó barát, támasz és segítség a nehéz időkben.
Éreztem, hogy tennem kellene valamit, de az is bennem volt, hogy egyedül kevés vagyok. Ismerheted azt a mondást, hogy: egy fecske nem csinál nyarat. Sajnos én sokáig hittem ennek. Elhittem, hogy a változáshoz kevés vagyok. Elhittem, hogy egyedül nem érhetek el semmit.


Nem tettem semmit, holott amikor április 19-én Blaine azt mondta, hogy az elveszettek pásztora leszek, az egy olyan erőteljes üzenet volt, amire évekig vártam. Éreztem, hogy feladatom van, de nem volt pontos fogalmam, hogy mi is az a munka, amiben Isten látni szeretne. Megkaptam a választ, mégsem tettem semmit.
Féltem a kudarctól, féltem attól, hogy ha ebbe egyedül vágok bele, akkor csak bukás, csalódás és megszégyenülés várhat rám.


Teltek, múltak a hetek, és egyre jobban kétségbe estem. Körülbelül másfél hónappal blaine üzenete után, Istentől is megkaptam a magamét.
Istentiszteleten a dicsőítés alatt Isten annyit mondott, hogy Eszter 4:14-et olvassam el. Megtettem, és teljesen ledöbbentett.
Az ige így szól:  Mert ha e mostani időben te hallgatsz, másunnan lészen könnyebbségök és szabadulások a zsidóknak; te pedig és atyád háza elvesztek. És ki tudja, talán e mostani időért jutottál királyságra?


Tudtam, hogy mire vonatkozik és tudtam, hogy nekem szól. El kell indulnom. A zsidók a fiatalok voltak, és nem vesznék el, de elfecsérelném azt, amit Istentől kaptam. És igen, királyi hatalommal rendelkezem, ugyanis nem akárki vagyok, hanem a  királyok királyának és urak urának nagykövete. Egy nagykövetet pedig ugyanolyan tisztelettel kell fogadni, akár a királyt. A nagykövetnél volt mindig a király pecsétje, ami egyenlő volt a király hatalmával. Isten szelleme ez a pecsét. A hatalom, melyet minden újjászületett hívő magáénak tudhat.
Szeretném, hogy tudd, ha Isten elhív valamire, ő veled lesz. Gondoskodni fog rólad és előtted jár. Ő tapossa ki az utat, amin járnod kell.


Egy fecske is elég, ha azzal a fecskével az Úr vele van.

hirundo_rustica_14116_1.JPG
Ha tisztában vagy azzal, hogy ki vagy, és ki van veled, akkor nem kell kétségbe esned. Isten gondoskodik arról, hogy minden szükséges erőforrás a rendelkezésedre álljon a munkában, amit ő bízott rád. Vannak harcok, és nem megy minden úgy mint a karikacsapás, de egy dolgot ne feledj:
Nem a győzelemért harcolunk, mert mi már győzelemben harcolunk! Már győztesek vagyunk, mert Jézus győzött, s vele együtt mi is győzünk, minden alkalommal, amikor hajlandóak vagyunk elhinni, hogy amit ő kiharcolt, azt nekünk adta!


Akárhányszor is menj csatába, tudd, hogy győztes vagy, mert Jézus már mindent legyőzött!

A bejegyzés trackback címe:

https://menedekhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr4313602803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Menedék

Írások, bátorítások, történetek. Mindezek központjában az a személy Aki teljesen átformálta az életünket: Isten. Megtapasztaltuk, hogy valóságos. Nem csak hallja, ha imádkozunk hozzá, hanem válaszol is rá. Tapasztald meg te is azt, hogy Isten valóságos! Fedezz fel egy új életet!

Címkék

2017 (1) Ábrahám (1) All Lives Matter (1) álom (1) álommeló (1) amikorIstenhallgat (3) az óriások elbuknak (1) a hatalom gyűrűje (1) A kék hajtól Krisztusig (1) A király közöttünk van (1) barát (1) bátorítás (11) bizalom (3) Black Lives Matter (1) bűn (1) Chris Pratt (1) coming out (1) covid-19 (1) csend (1) csónak a vízen (1) Daenerys Targaryen (2) dragons (1) elengedés (1) Elevation Worship (2) elfogadás (1) elvégeztetett (1) emlékezés (1) eső (1) Eszter (1) Fedetlen arccal (1) fenntartó erő (1) film (1) főnix (1) Fordulópont (1) Four Season (1) Frodo (1) from ashes we will rise (1) Game of Thrones (2) görög filozófia (1) gravitáció (1) gyász (1) gyermeki bizalom (1) gyülekezet (1) gyülekezeti helyzet (1) Gyűrűk Ura (1) halál (1) hatalom (1) ha nem is látom hiszek (1) híresség (1) hit (9) hitetlenség (1) hit szemüvege (1) hosszabb út (1) hozzáállás (2) hűség (1) időzítés (1) iga (1) igazság (3) ígéret (1) Immanuel (1) indulj (1) intertestamentális (2) Istentől kapott hatalom (1) Isten üzenetei és bátorításai a sorozatok és filmek világán keresztül (2) Jaycee (1) Jézus (6) Jézus kérdései (6) Jézus Krisztus (3) Jézus Krisztus bizonyítéka (1) kegyelem (3) képmutatás (1) kereszt (1) kereszthalál (1) kerülő (1) keskeny út (1) készen állsz (1) kezdetek (1) Krisztus (1) látni (1) látomás (2) látom ha hiszem (1) légy okos (1) Lépj ki a kerítés mögül! (1) logos (1) magic (1) megéri várni (2) megismerés (1) megtérés (5) Megtérés új élet (1) Megtérés új élet 2 (1) megváltás (1) mélyvíz (1) Menedék (1) Mother of Dragons (2) nagypéntek (2) nehézségek (1) némaság (1) őszintén (1) puszta (3) queen (1) radikális (1) radikális kereszténység (1) rasszizmus (1) remén (1) remény (2) reménység (5) Rend Collective (1) Samu (1) sárkányok (1) something more (1) sorozat (1) szabadság (1) szabályrendszer (1) szél (1) személyes üzenet (3) szemüveg (1) Szent Szellem (1) szenvedés (1) szeretet (1) szolgálat (1) tanítás (9) tanítás.. (1) törvény (1) tűz (1) új (1) új kezdet (1) üzenet (5) vagyok (1) vallás (2) vallás és hit (2) valóság (1) vándorlás (1) várakozás (6) veled az Úr (2) vigasztalás (1) Világítótoronynak lenni kiváltság! (1) viselkedés (1) víz (1) völgy (1) zsákutca (1) the Queen I chose (1) ἐγώ εἰμί (1) Címkefelhő

Linkek

süti beállítások módosítása